Запоріжці частіше скаржаться на якість житлово-комунальних послуг

Кількість скарг на якість житлово-комунальних послуг зросла в порівнянні з минулим роком

Валерія Константинова
Журналіст регіональної редакції Depo.Запоріжжя
Запоріжці частіше скаржаться на якість ж…

Про це повідомляє Depo. Запоріжжя з посиланням на Держпродспоживслужбу.

Протягом трьох місяців поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 394 звернення громадян, що на 67 або 20,5% більше ніж у минулому році.

Найчастіше споживачі скаржилися на отримання ЖКХ, телекомунікаційних та поштових послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 283, тобто 71,8 % від загальної кількості.

Також жителі області скаржилися на санітарний стан, екологію та забруднення навколишнього середовища, недотримання карантину. Таких звернень надійшло 46.

На недотримання вимог обігу харчових продуктів та ветеринарної медицини – 46 звернень.

У Держпродспоживслужбі зазначають, що на 64 % зменшилась кількість звернень стосовно встановлення та регулювання цін.

Нагадаємо, запорізькі теплопостачальники впродовж опалювального сезону збільшили борги за газ на 47%.

 

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme