Літачок-квітка обраний туристичним символом курортного селища Запорізької області

Туристичні символи обрали для Кирилівки

Валерія Константинова
Журналіст регіональної редакції Depo.Запоріжжя
Літачок-квітка обраний туристичним симво…

Про це повідомляє Depo. Запоріжжя з посиланням на Кирилівську селищну раду.

Протягом 3 місяців команда фахівців розробляла візуальну ідентичність Приазов‘я. Новий логотип розробили  з символів та брендів п’яти ключових локацій Приазов’я – Генічеська, Бердянська, Кирилівки, Маріуполя, Мелітополя.

Три концепції, які потім об’єднали в один символ, розробляли протягом кількох місяців. Одна з концепцій – "Відкрий Приазов’я!" була у вигляді стрілочки навігації. Згодом цей символ почали розвивати – тепер цей образ нагадує віяло, пляжну парасольку або квітку.

В основу другої концепції "Колоритне Приазов’я" увійшли образи скіфських золотих прикрас. Лого представляло собою поєднання трьох символів – сонце, пін (позначка на мапі) і раковина. Третя концепція розповідала про всі п’ять маяків Приазов’я.

Підсумковий варіант вийшов з усіх трьох концепцій. Але більше він нагадує перший. Тепер логотип – літачок, що трансформується в квітку. Слоган ж з другої концепції – "Колоритне Приазов’я".

Також у цьому році, анонсували презентацію дорожньої карти розвитку туризму в Приазов’ї, яка буде містити, в тому числі і рекомендації для Кирилівки.

Нагадаємо, до туристичного сезону заповідник "Хортиця" запропонував єдиний квиток на відвідування трьох музеїв.

 

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme