ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

В Міноборони хочуть, аби військові скаржились

На офіційному сайті Міністерства оборони України з’явилась інформація про те, що з метою підвищення якості харчування та обслуговування військових працює "гаряча лінія" Тилу
Depo.
25 травня 2015 14:39
ФОТО: depo.ua
В Міноборони хочуть, аби військові скаржились
В Міноборони хочуть, аби військові скаржились

"Якщо Вас не влаштовує якість харчування, Вам не доводять норму продуктів, Ваше місце прийому їжи не відповідає санітарним нормам - обов'язково телефонуйте на "гарячу лінію".
НОМЕРА "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ"
Тел. 0 800 507 309, або оперативний черговий по Тилу: тел. (044) 483-59-63.
Всі дзвінки анонімні", - запевняють у Мінобороні.

У Міністерстві вважають, що якості харчування та обслуговування вища, якщо в кожній їдальні є розкладка продуктів (меню), в якій відображено асортимент страв, та фактичний вихід порції.

"Розкладка продуктів повинна бути різноманітною. Розкладка розміщується на місці контролю. Зміни в розкладці продуктів проводяться лише за письмовим дозволом командира, який відображається на розкладці. Місце контролю повинно бути обладнане вагами, з промаркованим посудом, де відображається вага контрольного посуду. Бажано важити відразу 10 порцій страв, які видаються порціонно. В їдальні повинно бути чисто. Зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу повинен бути охайним. Також вам потрібно бути впевненим, що ви перебуваєте на продовольчому забезпеченні. Для цього треба уточнити у свого безпосереднього командира (начальника) чи поставив він вас на забезпечення. Якщо ні - звертайтеся на "гарячу лінію"", - говориться у повідомленні.