Новообраний мер Запоріжжя витратив на рекламу 8 мільйонів, а на обіди для бабусь - 4

Вцілому кампанія обійшлася ахметівському кандидату в 12 мільйонів

Новообраний мер Запоріжжя витратив на ре…

В Запорізькому виборчкомі оприлюднили остаточний фінансовий звіт Володимира Буряка щодо проведеної передвиборчої кампанії. Про це повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на Громадське.Запоріжжя.

Так, згідно офіційних даних, передвиборчий фонд пана Буряку склав 12 млн. 626 тис. грн. З них 3 млн. 750 тис – власні кошти тоді ще кандидата на посаду міського голови Запоріжжя. Ще 8 млн. 876 тис. грн. Володимиру Буряку на проведення агітації пожертвували меценати.

На вироблення агітматеріалів – плакатів, листівок, відеоматеріалів та сувенірів – пан Буряк витратив 1 440 283,13 грн. На рекламу в ЗМІ – 6 671 020,53 грн. Інша послуги, пов’язані з передвиборчою агітацією, як то оренда транспорту чи приміщень обійшлися новому меру Запоріжжя у 545 тис. грн. Окрім того проведення різноманітних заходів у агітаційних цілях коштували пану Буряку 3 968 033,33 грн.

Ще 1662,15 грн залишилися невитраченими.

Нагадаємо, що протягом кількох місяців Буряк влаштовував так звані благодійні концерти для запорізьких пенсіонерів та малозабезпечених громадян, під час яких їх годували котлетами і булками.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme