Запоріжці частіше скаржаться на якість житлово-комунальних послуг
Кількість скарг на якість житлово-комунальних послуг зросла в порівнянні з минулим роком
Про це повідомляє Depo. Запоріжжя з посиланням на Держпродспоживслужбу.
Протягом трьох місяців поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 394 звернення громадян, що на 67 або 20,5% більше ніж у минулому році.
Найчастіше споживачі скаржилися на отримання ЖКХ, телекомунікаційних та поштових послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 283, тобто 71,8 % від загальної кількості.
Також жителі області скаржилися на санітарний стан, екологію та забруднення навколишнього середовища, недотримання карантину. Таких звернень надійшло 46.
На недотримання вимог обігу харчових продуктів та ветеринарної медицини – 46 звернень.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що на 64 % зменшилась кількість звернень стосовно встановлення та регулювання цін.
Нагадаємо, запорізькі теплопостачальники впродовж опалювального сезону збільшили борги за газ на 47%.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя