UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Який вигляд мають новий логотип та "фірмовий" шрифт Запоріжжя

Нову айдентику Запоріжжя, розроблену дизайнерами, представили на Туристичному бізнес-форумі сьогодні, 16 листопада

Про це порталу Depo.Запоріжжя повідомили у прес-службі мерії.

Нові символи презентував член групи розробників Дмитро Буланов.

Айдентика спирається на концепцію "7 на 7", яка визначає 7 напрямків туризму в місті: Запоріжжя - козацьке, природне, історичне, індустріальне, подієвий, видовищне і сакральне. Це ключові напрямки, на яких будуть базуватися всі туристичні продукти.

"Ми створили туристичний бренд, одним з аспектів якого є логотип. Розроблений він був на основі існуючої символіки - герба міста. Логотип виконаний в цій же кольоровій гамі: малиновий, зелений і жовтий та являє собою схрещування семи смуг", - розповів дизайнер.

Серед інших елементів айдентики - спеціальний шрифт, фірмові кольори і слоган для всієї рекламної туристичної продукції. Ключова фраза слогану: "Сім шляхів". За задумом розробників, слоган, також як і логотип, може трансформуватися в залежності від туристичного напрямку. Серед варіантів слогана: "Запоріжжя - сім шляхів до пригод", "Запоріжжя - сім шляхів до нових вражень", "Запоріжжя - сім шляхів до себе".

Також на заході був презентований туристичний портал міста - zaporizhzhia.city. Т

Нагадаємо, туристичний бізнес-форум почався у виставковому центрі "Козак-палац" у Запоріжжі сьогодні, 16 листопада.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme