Івент-менеджер на одну ніч: Як організувати незабутню новорічну вечірку

Трохи креативу і фахових порад здатні перевернути уяву про новорічне застілля

Івент-менеджер на одну ніч: Як організув…

Фахового івент-менеджера, тобто організатора свята, замінити майже неможливо. Утім, коли йдеться не про "корпоратив", а про вечірку з друзями чи в родинному колі, можна спробувати стати івент-менеджером на одну ніч. Звісно, за підтримки тих, хто також буде святкувати. Як це зробити, читачам Depo.Запоріжжя розповіла запоріжанка Олена Бережна, ведуча численних заходів – як публічних, так і приватних. Олена запропонувала прості у втіленні сценарії для домашнього Нового року.

Чим надихнутися

– Мені самій подобаються незвичні, оригінальні варіанти святкування, саме такі я пропоную клієнтам. Сьогодні дуже популярна та затребувана, наприклад, музична тематика: рок, реггі, а також вечірки у стилі 1990-х. Це - фільми, музика і тематичний одяг. Втілити у життя подібні ідеї легко, при цьому вони завжди знаходять емоційний відклик, адже апелюють до певних спогадів, емоцій. Створити атмосферу завжди допомагають деталі, якісь речі, які ми вже і підзабули, але вони є культовими.

За основу, звісно, можна брати не лише епохи і музику. Дуже цікавими виходять інші тематичні вечірки. Чудова ідея, наприклад - мафія. Строга тематика дозволяє вибудувати захід за певною логікою, за однією лінією, а не просто десяток конкурсів придумали, провели і все. Взагалі круто, коли дорослі люди вигадують образи, шукають собі костюми. Я завжди рекомендую дотримуватись якоїсь певної тематики, адже це вносить у захід сенс. Люди об'єднуються ще під час підготовки, поки шукають костюми.

Є стереотип, що дорослим тематичні вечірки не цікаві, але з мого досвіду скажу, що дорослі успішні люди з радістю шукають собі костюми, вони готові витрачати час, їх це справді захоплює.

Який сценарій обрати

– Тематична вечірка – це коли усе, що відбувається на заході, роблять у певній тематиці. Костюми, музика, меню, розваги – тема червоною ниттю має пройти через всі складові свята. Є прості сценарії, який кожен може втілити у життя, ставши на кілька годин справжнім івент-менеджером.

Для великої компанії найпростіший варіант – епоха, яка подобається, близька учасникам: 1930-ті, 1980-ті, 1990-ті роки надають безліч варіантів для втілення. Підібрати вдалу музику, аксесуари – і вечірка готова. Чудові варіанти для тематичної вечірки – фільми, мультфільми, серіали, літературні твори. Звісно, вони мають бути добре відомими учасникам. Це одразу зробить настрій, з'являється тема для обговорень, жартів, всі будуть розуміти, про що йтиметься. Якщо вечірка виключно для дівчат або хлопців, то варто також обрати певну тематику. Для дівчат, наприклад, чудово "заходить" тематика салону краси: масаж, манікюр тощо.

Для родинного свята, в якому візьмуть участь діти, або взагалі для компанії з малечею, також не надто складно вигадати сценарій. Добре підходить тематика мультфільмів. Треба просто підібрати такі, щоб подобались усім, зробити доцільні декорації та костюми. Весело буде і дітям, і дорослим. У малих не буде враження, що вони зайві на святі, а у дорослих буде нагода й повеселитися, і обговорити захід, коли малеча піде спати.

Чудова ідея – зробити святкування у формі кулінарного майстер-класу. Приготувати разом з дітьми традиційні новорічні смаколики, наприклад, імбирні пряники. Їх можна розписати, а потім всім разом з'їсти.

ТОП-9 речей, на які треба зважити при організації вечірки

1. Завжди враховуйте особливості компанії: інтереси людей, як ці люди звикли відпочивати, які ігри припустимі, які ні.

2. Якщо в компанії є незнайомі або погано знайомі між собою люди, то їх обов'язково треба познайомити, провести такий собі "тім-білдінг". Це можна зробити кількома способами. Перший – дати їм спільне завдання, наприклад приготувати якусь страву. Другий – пограти у настільну гру, правила якої вимагають активної участі.

3. Якщо компанія велика, то ще на стадії запрошення треба продумати, де ці люди будуть сидіти та як ходити. Усім має бути комфортно.

4. Важлива порада для івент-менеджера на одну ніч: не беріть усе на себе, обов'язки треба рівномірно розподілити між усіма учасниками. Наприклад, хтось закуповує харчи, хтось продумує музику, хтось опікується костюмами, хтось подарунками. У такому випадку всі будуть зайняті своєю справою, всі візьмуть участь в організації, кожний відчує свою значимість. Це буде й весело, і не надто складно.

5. Тематику вечірки треба продумати заздалегідь і попередити про неї всіх гостей.

6. Якщо у компанії є люди, які добре співають або танцюють, це варто використати. Це нікого не напружуватиме, якщо не зловживати.

7. Якщо у компанії є діти, то завжди варто враховувати їхній вік, а також розпорядок дня, тобто о котрій вони лягатимуть спати. Тоді можна буде побудувати сценарій таким чином, аби коли малеча піде до ліжок, вечірка стала спокійнішою, тихішою. Для розваги дітей не обов'язково потрібен аніматор – можна попросити друзів їх розважити, гратися по черзі. Взагалі на початку вечірки краще приділити увагу саме дітям, оскільки вони підуть спати раніше, ніж вся інша компанія. А ось якщо дітей у програму "не вписати", вони можуть легко зіпсувати всі святкові плани.

8. Тематику вечірки варто врахувати у меню: додати якісь тематичні страви. Вдале оформлення столу завжди робить атмосферу ще більш святковою.

9. Звісно ж, треба закарбувати свято, тобто зробити фотографії. Для цього не обов'язково потрібен професіонал із фотокамерою, достатньо телефонів. Краще робити фото на початку вечірки, адже чим закінчиться вечір не може передбачити ніхто.

Читайте також:

Батьків лякає креатив: На запорізькі випускні замовляють лімузини й прагнуть "класики";

Як народитися у під'їзді та стати зіркою Інстаграм: ТОП-10 порад від запоріжанки Асі.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme