Від черешні до Хортиці: 3000 людей розповіли, яким бачать туристичний образ Запорізького регіону

Перший етап розробки бренду Запорізького регіону презентували у Запорізькій облдержадміністрації сьогодні, 5 жовтня

Від черешні до Хортиці: 3000 людей розпо…

Про це повідомили у пресслужбі ЗОДА, передає Depo.Запоріжжя.

У Запорізькій області розробляють брендбук регіону. Аби обрати візуалізацію краю, насамперед, для туристів, було проведено анонімне опитування, в якому взяли участь близько трьох тисяч людей. Вони визначили відмінні риси області, найбільш важливі та цікаві туристичні об’єкти та кольори, які найкраще відображають регіон.

Підсумки анонімного опитування наступні.

Відмінні риси області

  • острів Хортиця

  • Азовське море

  • Запорозька Січ

  • Історія

  • Промисловість

  • Заводи

  • Козацтво

  • Дніпрогес

  • Кам'яна могила

  • Краєвиди

  • Архітектура

  • Черешня

Найбільш важливі та цікаві культурні/історичні об’єкти регіону

  • Острів Хортиця

  • Кам'яна могила

  • Запорозька Січ

  • Садиба Попова

  • Дніпрогес

  • Запорозький дуб

  • Музей козацтва

  • Мамай-гора

  • Соцмісто

Кольори, які найкраще відображають Запорізьку область

  • Зелений
  • Жовтий
  • Блакитний
  • Синій
  • Червоний
  • Малиновий

На цій основі розроблені два концепти бренду. Надалі планується завершення останніх трьох етапів розробки: проведення конкурсу на найкращий слоган, створення або пошук унікального шрифту та розробка офіційного брендбуку Запорізької області.

Найближчим часом всі охочі можуть побачити посилання для голосування за концепт бренду на сайті ОДА та сторінці у Фейсбук, де кожний зможе висловити власну думку з цього приводу.

Роботу зі створення брендбуку Запорізької області було розпочато у серпні. Цим зайняті Департамент культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації та маркетингова компанія "Evolution".

Нагадаємо, Запорозьку Січ на Хортиці розбудують.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme