Верховна Рада створила комісію для розслідування ситуації з будівництвом запорізьких мостів

Мости у Запоріжжі будуються вже більше 10 років
Depo.
15 липня 2015 14:58
ФОТО: depo.ua
Верховна Рада створила комісію для розслідування ситуації з будівництвом запорізьких мостів
Верховна Рада створила комісію для розслідування ситуації з будівництвом запорізьких мостів

Верховна Рада України підтримала проект постанови №2517 "Про створення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань проведення технічної експертизи будівельних робіт і перевірки ефективності використання бюджетних коштів при будівництві мостових переходів через річку Дніпро у місті Запоріжжі". За таке рішення проголосували 237 народних депутатів, повідомляє портал Запоріжжя.depo.ua, посилаючись на "112.ua".

Автором документа виступив народний депутат від "Блоку Петра Порошенко" Петро Сабашук.

"Прийняття постанови дозволить провести повну технічну експертизу будівельних робіт і перевірити ефективність використання бюджетних коштів при будівництві мостових переходів через річку Дніпро в місті Запоріжжі. Висновки комісії нададуть можливість вирішити багаторічну проблему будівництва зазначених мостів через Дніпро в місті Запоріжжі", - йдеться в документі.
Нагадаємо, що будівництво мостів почалося ще при Леоніді Кучмі, тривало за Віктора Ющенка (будівництво було повністю заморожено через додаткові дослідження) та Віктора Януковича, дотяглася до Петра Порошенка. Мости пережили кількох прем'єр-міністрів: Юрія Єханурова, Юлію Тимошенко, Віктора Януковича, Миколу Азарова та чинного прем'єра Арсенія Яценюка. Раніше влада обіцяла здати готові мости у 2009 році, однак на дворі вже 2015-й.

У кошторисі наголошується, що всього за десять років - з 2004 по 2014 рр. - на мости було виділено майже 2,7 млрд. грн., однак навіть половина робіт ще не зроблена. Більш того, за совами прокуратора області Олександра Шацького, "нові" запорізькі мости ще не встигли ввести в експлуатацію, а вони вже руйнуються.

Так, у 2006 році в держбюджеті все-таки передбачили кошти на спорудження автомагістралі через Дніпро. Однак, як і в 2004 році, гроші надійшли занадто пізно, і генеральний підрядник ПАТ "Мостобуд" просто не встиг їх освоїти. Така ж ситуація повторювалася практично всі роки будівництва мостів: гроші надходили не вчасно, або не надходили зовсім.

Під час мерства Сіна "будівництво століття" під свій контроль забрав Кабмін.

Інші цікаві новини про події міста шукайте на Запоріжжя.depo.ua