Багатостраждальний запорізький міст з'єднав Хортицю і Правий беріг, але дорогою не став (ФОТО)

У Запоріжжі завершили встановлення основи моста між Хортицею та Хортицьким районом Запоріжжя, розташованим на правому березі

Багатостраждальний запорізький міст з&#0…

Про це повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на прес-службу ЗОДА.

Правий берег та острів Хортицю з'єднали 450 метрів металевої конструкції - основи майбутньої дороги, де з часом мають покласти асфальт, зробити тротуари, освітлення тощо. За словами фахівців, будівництво металевої основи, що відбувалося методом так званого насування у кілька етапів, - найскладніша частина проекту. Роботи тривали з 2014 року і нині виконані на 100%.

При цьому, коли металева конструкція перетвориться на мостовий перехід, невідомо. За словами голови Запорізької ОДА Костянтина Бриля, це пов'язано з проблемами у проектній документації.

"Минулого року архбудінспекція написала зауваження, зазначивши, що таке будівництво не може продовжуватися без коригування відповідної документації. Зважаючи на те, що проект і досі проходить експертизу, жоден підрядник не візьме на себе відповідальність працювати без документів. Тож лише після коригування документації ми зможемо виділяти кошти на будівництво. Зокрема, з коштів митного експерименту ми зможемо виділити 30 мільйонів гривень на завершення експертизи та проектних робіт", - повідомив губернатор.

До того ж, у проектній документації написано, що цей мостовий перехід є "спорудою". Проте не зазначено, що він є дорогою. Також не вказано, якого значення ця магістраль - державного чи комунального, тож невідомо, хто має нею опікуватися.

Насування верхньої гілки автотранспортної магістралі було технологічною необхідністю, аби запобігти руйнуванню конструкцій.

На черзі ще кілька етапів робіт, також продиктованих технологічною необхідністю, які, за словами губернатора, потребують якнайшвидшого виділення 30 млн грн з обласного бюджету. Загальна ж потреба коштів на завершення робіт по четвертому пусковому комплексу, що з'єднує Хортицю і Правий беріг, - 190 млн грн.

При цьому про з'єднання Хортиці з Лівим берегом мова нині взагалі не йде.

Нагадаємо, запорізькі мости, що покликані розв'язати транспортні проблеми у сполученні між правим та лівим берегами Запоріжжя будують з 2014 року. Минулого року стало відомо, що недобудовані конструкції перебувають в аварійному стані. Аварійна ситуація склалася на споруді № 5 магістралі через Дніпро, окрім того, під загрозою руйнування опинилася споруда № 4, яку не було загерметизовано. Нагадаємо також, що Гройсман назвав запорізькі мости "бестселером" та пообіцяв, що 2017 року на них буде виділено 350 млн грн. Раніше повідомлялося, що спочатку будівництва мостових переходів через Дніпро – з 2004 року – на них було виділено 2 млрд. грн, проте частина грошей була розкрадена.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme