В Ахметова "відкрили навігацію"

Погодні умови лютого дозволили відкрити навігацію на Дніпрі і почати експорт продукції комбінату "Запоріжсталь" через Запорізький річковий порт
Depo.
17 лютого 2016 15:50
ФОТО: depo.ua
Погодні умови лютого дозволили відкрити навігацію на Дніпрі і почати експорт продукції комбінату "Запоріжсталь" через Запорізький річковий порт
Погодні умови лютого дозволили відкрити навігацію на Дніпрі і почати експорт продукції комбінату "Запоріжсталь" через Запорізький річковий порт

Про це на своїй сторінці у "Фейсбуці" повідомив директор підприємства Ростислав Шурма, передає портал Depo.Запоріжжя.

За словами керівника металургійного комбінату, головна перевага річкових перевезень - швидкість, з якою метал потрапляє до споживача.

"Наприклад, у китайських виробників продукція доставляється за 60-90 днів клієнтам в чорноморському регіоні, а у нас через річковий порт - за 20. Крім того, комбінат скорочує витрати на логістику, що підвищує конкурентоспроможність нашого металу на європейських ринках", - зазначив Шурма.

За словами керівника "Запоріжсталі", минулого року вдалося переконати Міністерство інфраструктури України встановлювати періоди навігації не в прив'язці до конкретної дати, а в залежності від погодних умов.

"У результаті цієї зими навігація закривалася не на 4 місяці, як завжди, а всього на 1,5", - повідомив Шурма.

Ахметівський топ-менеджер також висловив здивування щодо того, що потенціал Дніпра використовується лише на 5%.

"А ось що незрозуміло - чому, маючи таку відмінну транспортну артерію як Дніпро, ми використовуємо її потенціал лише на 5%? І чому жодне міністерство і відомство нічого не робить, щоб перемістити сотні мільйонів тонн вантажів з українських доріг на Дніпро. Адже це дешевше, чистіше і потенційно може створити тисячі нових робочих місць в економіці", - розмірковує Шурма.

Більше про життя в Запоріжжі та області читайте на Depo.Запоріжжя