UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У запорізькому контакт-центрі - аврал: містяни скаржаться на відсутність тепла

Кількість дзвінків до служби "15-80"  зі стартом опалювального сезону збільшилася в чотири рази

У запорізькому контакт-центрі - аврал: м…

Про це повідомили у прес-службі Запорізької міськради, передає Depo.Запоріжжя.

За добу в контакт-центр поступає близько п'яти тисяч дзвінків, переважно зі скаргами на відсутність опалення. Черга тих, хто очікує з'єднання на лінії, на сьогодні становить 20-35 людей.

Контакт-центр працює цілодобово. Кожну зміну дзвінки приймають 24 оператори.

У контакт-центрі закликають запоріжців, в яких є доступ до Інтернету, реєструвати заявки в режимі онлайн на сайті 1580.zp.gov.ua. Мовляв, це розвантажить лінії та надасть можливість додзвонитися літнім людям. Окрім цього, електронні заявки начебто швидше обробляються за рахунок того, що в них вже описана проблема.

Раніше повідомлялося, що до опалювального сезону в запорізький контакт-центр терміново набирають додаткових операторів.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme