У Запорізькій області буде посилений контроль за проїздом вантажівок, щоб вберегти відремонтовані дороги від передчасного руйнування, – Віталій Тишечко

Завдання місцевої влади вберегти від передчасного руйнування дороги, відремонтовані в рамках ініційованої Президентом програми "Велике будівництво". Це можливо шляхом обмеження проїзду великовагового транспорту та посилення контролю за роботою перевізників

У Запорізькій області буде посилений кон…

Про це заявив заступник голови Запорізької ОДА Віталій Тишечко під час засідання робочої групи з питань збереження автомобільних доріг у Запорізькій області, що відбулось сьогодні, 22 вересня.

"Ініційована Президентом програма "Велике будівництво" забезпечить реконструкцію та будівництво 6,5 тис. км доріг. За своїм масштабом – це унікальний в історії незалежної України проект. Наразі реалізація програми успішно триває у всіх областях, зокрема – в Запорізькій, та супроводжується істотними витратами з бюджету. Наступним кроком має стати збереження отриманого результату. Найбільшою загрозою для стану автошляхів, особливо в таких містах як Запоріжжя, є великовантажний транспорт та порушення перевізниками габаритно-вагових норм. Тому наше завдання посилити контроль за роботою перевізників", – розповів Віталій Тишечко.

Заступник голови Запорізької ОДА також додав, що  великоваговий транспорт розбиває вже збудовані чи відремонтовані автошляхи. Про це свідчать чисельні фото, які розміщують мешканці міста у Facebook, а також –постійні скарги від населення. Зокрема, з приводу Мокрянського кар’єру № 3 – населення скаржиться на розбиті дороги, тріщини в будинках та постійний шум. Люди просять місцеву владу заборонити транзит вантажівок через село та навіть погрожують перекрити дорогу. Схожа ситуація з Андрівським і Новополтавським кар’єрами: там постійно фіксують перевищення перевізниками габаритно-вагових норм, що призводить до руйнування щойно відремонтованих доріг.

Віталій Тишечко зазначив, що на рівні держави вже впроваджуються рішучі заходи, щоб захистити відремонтовані дороги від пошкоджень. А отже, місцевій владі також необхідно слідувати цим курсом. Зокрема, йдеться про законопроект №3743, який передбачає додаткові штрафи для вантажовідправників, власників транспортних засобів та водіїв. Напередодні документ був проголосований ВРУ в першому читанні. Окремо в експериментальному режимі запрацює електронний документообіг товарно-транспортних накладних, щоб контролювати реальну вагу, що перевозять вантажівки.

"Центральна влада дає нам ефективні інструменти боротьби з недобросовісними перевізниками. Головне завдання влади на місцях зараз – відреагувати і оперативно організувати роботу поліції та інших структур, щоб забезпечити збереження нових доріг від передчасного руйнування", – акцентував Віталій Тишечко.

На засіданні також були присутні представники Національної поліції, Прокуратури, Управління СБУ в Запорізькій області, патрульної поліції, Служби автомобільних доріг та інші. У якості додаткових заходів для контролю перевізників у Запорізькій області учасники засідання обговорили облаштування нових майданчиків для проведення габаритно-вагового контролю на дорогах.

Нагадаємо, за даними Управління Укртрансбезпеки в Запорізькій області, з початку серпня цього року було здійснено перевірку 5 477 транспортних засобів та виявлено 77 випадків порушення вантажними перевізниками габаритно-вагових норм. 

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme