Під Запоріжжям здійснив перший випробувальний політ розроблений місцевими конструкторами ґіроплан

Ґіроплан, робота над яким тривала три роки, здійснив перший випробувальний політ в аероклубі в селі Нагірне під Запоріжжям сьогодні, 24 листопада

Про це повідомляє кореспондент Depo.Запоріжжя.

Під Запоріжжям уперше здійняли в повітря зроблений конструкторами аероклубу та підприємства "Мотор Січ" ґіроплан. Це – надлегка авіамашина, зовні схожа на вертоліт, але з некерованим гвинтом.

Розробка та виготовлення власного ґіроплану тривали у Запоріжжі три роки. За словами головного конструктора Олексія Чирви, зазвичай на це потрібно не менше п’ятьох.

У повітря машину здійняв пілот Валерій Кульпінський, якого спеціально запросили на випробування з Чернівців, адже у місцевих пілотів немає потрібного досвіду.

Кульпінський, однак, зазначив, що ґіроплан настільки легкий в управлінні, що людина з льотним досвідом опанує керування ним за п’ять годин. Аби навчитися літати на ґіроплані "з нуля" знадобиться годин 15.

Під час першого випробувального польоту ґіроплан, за словами льотчика, показав себе дуже добре, навіть попри те, що погода не надто сприяла: дув сильний вітер.

В останні роки ґіроплани набувають усе більшої популярності як приватний авіатранспорт. Вони набагато більш безпечні, ніж гелікоптери та літаки. До того ж значно дешевші. Приблизна ціна дослідного зразка запорізького ґіроплану 1-1,5 млн грн, вертоліт коштує близько півтора мільйона доларів.

Ґіроплан без спорядження та людей важить 320 кілограмів. Кабіна розрахована на льотчика та одного пасажира.

Бак вміщає 90 літрів бензину. Цього вистачить на політ протяжністю 800 кілометрів. Тобто приблизно до Києва і назад.

Нині на ґіроплан чекає серія випробувальних польотів. Після вдосконалення й сертифікації машину хочуть запустити у серійне виробництво.

Раніше повідомлялося, що на "Мотор Січі" випробовують гіроплан власного виробництва.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя