Тимчасові колії та палі на семиметровій глибині: Як будують із "вісьмох боків" запорізькі мости
На вісьмох ділянках з будівництва нових мостів через Дніпро у Запоріжжі одночасно тривають роботи
Про це повідомили у Службі автодоріг в Запорізькій області, передає Depo.Запоріжжя.
На вісьмох об’єктах будівництва мостів через Дніпро у Запоріжжі нині одночасно тривають роботи, в яких задіяні 389 будівельників.
На низовій частині балкового мосту через Старий Дніпро готуються до насування уже зібраної прогонової будови. Ведуться роботи на підходах до балкового мосту – спорудах №№ 3 та 5.
На підході до вантового мосту (споруда № 9) влаштовують основу під тимчасові опори. З одного боку уже занурили на глибину 7 метрів дві палі – для однієї тимчасової опори.
На споруді № 10 вантового мосту також влаштовують тимчасові опори для подальшого монтажу.
На будмайданчику з правого берега Дніпра накопичують металоконструкції для будівництва чергового прогону. Такі ж роботи йдуть на з’їзді з вантового мосту.
На залізничному шляхопроводі, що веде до мосту Преображенського з боку вулиці Тюленіна, змонтували тимчасові залізничні колії в обхід існуючих. Вони потрібні на період будівництва заїзду на новий міст.
На будмайданчику в районі Кривої бухти збирають третю секцію прогонової будови вантового мосту, дві вже зібрані. Тривають на буд майданчику й інші роботи.
Будівництво ведеться цілодобово.
Нагадаємо, у грудні був введений в експлуатацію верховий міст через Старий Дніпро, який з’єднав Хортицький район Запоріжжя з островом Хортиця. Цей міст – частина проєкту будівництва автотранспортної магістралі через Дніпро у Запоріжжя, яку почали будувати майже два десятки років тому. На відкритті верхового мосту президент України Володимир Зеленський заявив, що "було б прикольно" добудувати мости в Запоріжжі до Дня незалежності.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя