UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

"Ощадбанк" блокує повернення запоріжцям переплачених за електроенергію грошей, - Запоріжжяобленерго

Запоріжжяобленерго не може повернути жителям області кошти, які ті переплатили за електроенергію, спожиту до кінця 2018 року

"Ощадбанк" блокує повернення запоріжцям…

Про це повідомили у прес-службі ПАТ "Запоріжжяобленерго", передає Depo.Запоріжжя.

АТ "Ощадбанк" відмовився повертати з відкритого у ньому рахунку Запоріжжяобленерго гроші, які переплатили запоріжці за електроенергію в 2018 році. Натомість банк запропонував енергетикам повернути споживачам кошти з поточного рахунку обленерго. В енергокомпанії заявили, що це порушує раніше укладену між компанією і банком угоду, крім того на поточному рахунку ПАТ "Запоріжжяобленерго" фізично немає грошей, достатніх для повернення переплат споживачам грошей.

"ПАТ "Запоріжжяобленерго" направило керівництву АТ "Ощадбанк" вимогу здійснити платежі з повернення грошових коштів споживачам і тим самим відновити їх законні права", - повідомив заступник гендиректора енергокомпанії Михайло Гаврилов.

Довідка.

До 31 грудня 2018 року включно на Запоріжжяобленерго покладалися функції електропостачальника на території Запорізького регіону. Кошти, які споживачі сплачували за електроенергію, надходили на рахунок в АТ "Ощадбанк" і звідти спрямовувались до ДП "Енергоринок". З 1 січня Запоріжжяобленерго виконує виключно функції з забезпечення функціонування електромереж і платежі від населення за електроенергію не приймає. Функції продажу електроенергії населенню, а також малим непобутовим споживачам та бюджетним установам покладені на ТОВ "Запоріжжяелектропостачання". Саме ця компанія приймає платежі за електроенергію, спожиту від початку 2019 року.

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme