Найінноваційніші та найефективніші інструменти просування товарів від відомих брендів ІТ-сегменту (ПРЕС-РЕЛІЗ)

18 травня 2018 року в Запоріжжі в конференц-холі стадіону "Славутич-Арена" відбудеться другий ІТ-семінар туру регіонального Road Show "ВЕСНЯНИЙ БУМ 2018 ". У Харкові захід зібрав близько 180 учасників

Відомі бренди ІТ-сфери: AMD, ColorWay, Lenovo, Logitech, Motorola - продовжать знайомити з унікальною інформацією відвідувачів. В рамках заходу "Весняний Бум 2018", учасники отримають можливість:

- поспілкуватися з представниками вендорів безпосередньо;

- дізнатися про стан внутрішнього ІТ-ринку, виходячи з аналітичних даних компанії GfK;

- побачити новинки і флагманські розробки лідерів ІТ-сфери;

- отримати дієві поради щодо збільшення рівня продажів від керівників відомих брендів.

В рамках Road Show "Весняний Бум 2018" буде реалізована демонстраційна - V-zone, де бренди презентують широкому загалу останні новинки та унікальні розробки, а відвідувачі отримають можливість особисто протестувати і ближче познайомитися з продукцією компаній-учасниць V-zone:

AIRON, ColorWay, GoPro, Lenovo, Logitech, Motorola, Seasonic, SanDisk.

Організатором туру регіональних ІТ-семінарів виступає компанія "Крістюк і Партнери". Починаючи з 2011 року заходи циклу "Весняний Бум" регулярно доводять свою ефективність в подальшому просуванні брендів, підвищенні рівня продажів, дозволяючи вибудовувати успішні маркетингові стратегії, відштовхуючись від актуальних тенденцій сфери ІТ.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя