Міністр Пивоварський приніс запорізькому заводу мільйони замовлення

ПрАТ "Запорізький електровозоремонтний завод" завод отримав замовлення на поточний рік і з середини квітня повернувся до п’ятиденного робочого тижня замість триденного
Depo.
18 травня 2015 15:33
ФОТО: depo.ua

Про це порталу Запоріжжя.depo.ua повідомили у прес-службі Міністрества інфраструктури України.

"Завдяки отриманим замовленням завантажені виробничі потужності заводу, що у свою чергу надасть змогу збільшити відрахування до бюджетів усіх рівнів і виплачувати працівникам заробітну плату у повному обсязі за п'ятиденний робочий тиждень", - зазначили в ПрАТ "Запорізький електровозоремонтний завод".

На заводі розповідають, що через відсутність замовлень на ремонт тягового рухомого складу та виготовлення запчастин у січні та лютому підприємство працювало лише по 8 днів, у березні - 14 днів. За цей час відремонтували лише 6 електровозів та виготовили незначний обсяг продукції.

Після спільних нарад і візиту на підприємство Міністра інфраструктури Андрія Пивоварського ситуація на заводі змінилася: вже у квітні завод уклав договори з Південною та Придніпровською залізницями на ремонт та виготовлення обладнання та запчастин на 49,8 млн грн. Планується укладення договорів на 19,2 млн. з Одеською і Південно-Західною залізницями.

Крім того, укладені договори на 77,8 млн. грн. щодо ремонту 11 електровозів для Придніпровської, Південної та Одеської залізниць. Також очікується укладення договору з Південно-Західною залізницею на суму 44,5 млн. грн.

"Це більше, ніж співпраця підприємств залізничної галузі, - це поштовх до пожвавлення економіки регіону. Із завантаженням заводу збільшиться обсяг сплачених ним податків, покращиться матеріальний стан більш ніж 2 тисяч робітників ЗЕРЗ і їх родин. Від цього виграють інші підприємства Запоріжжя. Тож ефект цього співробітництва відчує значно більше людей. Переконаний, що така модель співпраці потрібна країні для відновлення економіки", - підкреслив Андрій Пивоварський.

Також завод веде роботу щодо співпраці із сторонніми організаціями, щодо ремонту промислових електровозів і виготовлення запасних частин для АТ "Соколово-Сарбайський ГЗК", Казахстан, капітального ремонту промислових електровозів криворізького регіону (ВАТ "Північний ГЗК" та ВАТ "Інгулецький ГЗК").

Доречі, протягом квітня 2015 року у вагонних депо Придніпровської магістралі було відремонтовано 867 вантажних вагонів, з яких деповський ремонт пройшли 828 вагонів, капітальний - 39.

Зокрема, як повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури, у вагонному депо Нижньодніпровськ-Вузол відремонтовано 150 вагонів, Верхівцеве - 116, Батуринська - 123, Мудрьона - 142, П`ятихатки - 116, Пологи - 97, Мелітополь - 123.

За даними служби вагонного господарства підприємства, кількість оновлених цьогоріч вагонів перевищує минулорічні показники на 18,8%. Так, у квітні 2014 року придніпровські залізничники відремонтували 730 вагонів, у тому числі деповським ремонтом - 709, капітальним - 21.