Комунальні, поштові, туристичні: На Запоріжжі споживачам повернули майже 100 тисяч за погані послуги

За неякісні чи ненадані комунальні, поштові та туристичні послуги запоріжцям цьогоріч за втручання Держспоживслужби було повернуто майже 100 тисяч гривень
 

Про це повідомили в установі, передає Depo.Запоріжжя.

За дев’ять місяців цього року споживачам були повернуто понад 194 тис. грн за товари або послуги неналежної якості. Найбільшу суму, 98 тисяч гривень, повернули саме за погані чи ненадані послуги, житлово-комунальні, поштові та туристичні.

Ще 95 тисяч було повернуто за неякісну побутову техніку, електротовари, одяг, взуття та інші промислові товари.

Раніше повідомлялося, що запоріжці масово скаржаться через ціни на ліки і харчі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя