Із вітерцем в голові: Як туристична Херсонщина протиставила себе "лежачим" курортам України

Візуалізацією туристичної Херсонщини став вітер – нову айдентику регіону презентували розробники й чиновники
 

Із вітерцем в голові: Як туристична Херс…

Про це повідомляє Depo.Херсон із посиланням на пресслужбу Херсонської облдержадміністрації.

Слоган нової айдентики "Впусти вітер в голову". Дизайнерами використане множення форми, яке візуалізує ефект руху, вітер під час автомобільної подорожі.

Таким чином Херсонщина заявляє про себе, як про туристичний регіон для молодих й активних. "Тут можна здійснити підлітковий тріп, якого у вас не було в юності. Побачити море, пустелю, ліс, гори, руїни, сафарі, водоспади та багато іншого. Тепер Херсонщина повна пригод – отих самих з пригодницьких фільмів, які усі тільки бачили та мріяли колись пережити", – розповів директор агентства Michurin, що розробляло айдентику, Дмитро Логгінов.

Під час презентації нової айдентики начальник управління туризму Херсонської ОДА  Микола Шаповал запросив туристів відвідати культурні і спортивні заходи, що відбудуться в регіоні цьогоріч: Мельпомену Таврії, Чорноморські Ігри, марафони, регати.

Нагадаємо, ентузіасти перетворюють запорізьке село на туристичну цікавинку.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"