Фахівці з’ясовують, чому луснуло нове дорожнє покриття на Дніпрогесі

Діру на Дніпрогесі залатали, чому вона виникла нині з’ясовують
 

Про це порталу Depo.Запоріжжя повідомили у  філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".

Дірка на новенькому асфальті виникла 30 листопада, тобто за півтора місяця після закінчення ремонту дороги на греблі. Пошкодження утворилося біля так званого поперечного деформаційного шва на бичку № 10 греблі. Наступного дня ремонтники ліквідували діру: шов був розкритий, зафіксовано металеву пластину, зроблено гідроізоляції та знову покладено асфальт.

В Укргідроенерго поки не знають, чому дорожнє покриття так швидко зіпсувалося, причини пошкодження нині з’ясовують.

При цьому в компанії наголосили, що міст на греблі перебуває у незадовільному стані й потребує капітального ремонту.

Ремонт дороги на греблі було розпочато за особистим дорученням президента України Володимира Зеленського. Ремонтувало дорогу Укргідроенерго, на балансі якого перебуває Дніпрогес. Ремонт обійшовся підприємству, а використовувалися виключно власні кошти Укргідроенерго, зняті з інших об’єктів, у майже 100 мільйонів гривень. При цьому по закінченню ремонту, генеральний директор ПрАТ "Укргідроенерго" Ігор Сирота не став закладатися, що нове покриття протримається у незмінному стані якийсь визначений час. Гребля потребує масштабної реконструкції, розпочати її планують за два роки.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Запоріжжя