Мелітопольські кондитери брендують головну місцеву ягоду у смаколиках (ФОТО)

Мелітопольські виробники почали використовувати черешню, що є одним із символів, у своїй продукції

Про це повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на "РІА-Мелітополь".

Місцеві виробники відгукнулися на заклик міської влади використовувати головні їстівні символи Мелітополя - мед і черешню - для створення унікальних, властивих лише цьому краю десертів.

Йогурт із білою черешнею відтепер пропонує покупцям мелітопольська кондитерська фабрика. Вартість 200 грамів смаколика - 15 гривень.

Раніше портал Depo.Запоріжжя повідомляв, що мелітопольську черешню масово скуповують китайці.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Мелітополь