Мелітопольські кондитери брендують головну місцеву ягоду у смаколиках (ФОТО)
Мелітопольські виробники почали використовувати черешню, що є одним із символів, у своїй продукції
Про це повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на "РІА-Мелітополь".
Місцеві виробники відгукнулися на заклик міської влади використовувати головні їстівні символи Мелітополя - мед і черешню - для створення унікальних, властивих лише цьому краю десертів.
Йогурт із білою черешнею відтепер пропонує покупцям мелітопольська кондитерська фабрика. Вартість 200 грамів смаколика - 15 гривень.
Раніше портал Depo.Запоріжжя повідомляв, що мелітопольську черешню масово скуповують китайці.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Мелітополь