Запорізький курорт вклав в рекламу два мільйони, аби отримати 950 тис. грн курортного збору

У Бердянську оцінили ефективність реклами курорту, на яку 2017 року було витрачено близько 2 млн грн

Про це повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на "Про Бердянськ".

За словами заступника міського голови Бердянська Ірини Плющій, ефективність реклами оцінили за кількома наслідками. По-перше, пошукові сайти видавали Бердянськ в першій десятці українських міст, де можна провести літній відпочинок. По-друге, зріс пасажиропотік: автовокзалу - на 30%, залізничного - на 45% в порівнянні з літом 2016 року. По-третє, істотно зріс товарообіг, а також збільшилася кількість сезонних штатних працівників. І в решті, Значно зросла і сума курортного збору, зібраного з власників готелів і баз відпочинку. За літній сезон-2017 загальна сума курортного збору склала 946 000 гривен, що на 303 000 гривен більше, ніж за літо 2016 року, і на 514 000 гривен більше, ніж за літо 2015 року.

Тож бердянські чиновники вважають рекламу курорту ефективною і далі активно виділятимуть на це кошти.

Раніше портал Depo.Запоріжжя розповідав, чим заманювали туристів на Запоріжжя у 2017 році.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Бердянськ