Бізнес-омбудсмен відхилив третину скарг запорізьких підприємців

Запорізький бізнес доволі часто звертається до бізнес-омбудсмена, проте не всі скарги входять до його компетенції

Запорізька область посіла сьоме місце за кількістю скарг, надісланих місцевими підприємцями бізнес-омбудсмену. Про це бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета повідомив під час зустрічі з місцевими підприємцями і обласною владою, яка відбулася сьогодні, 3 жовтня, повідомляє портал Depo.Запоріжжя з посиланням на прес-службу ЗОДА. Зокрема, Шемета зазначив, що з травня минулого року до нього надійшли 35 скарг, проте 12 з них були відхилені. Бізнес-омбудсмен нагадав, що не розглядає скарги стосовно справ, що знаходяться на судовій стадії чи в арбітражі, скарги щодо справ, які вже розглянуті судом чи арбітражем, а також скарги приватного бізнесу один на одного. Також до сфери його впливу не входять скарги, коли сторона, яка зазнала впливу недобросовісної поведінки, не вичерпала принаймні одну інстанцію адміністративного оскарження, доступну згідно з чинним законодавством та внутрішніми правилами сторони, щодо якої подана скарга.

У свою чергу очільник Запорізької області Костянтин Бриль вважає, що “недобросовісні” місцеві підприємці звертаються до бізнес-омбудсмена “з метою ухилення від податків і намагаються тиснути на контролюючі органи”. 

Всі новини Запоріжжя сьогодні читайте на Depo.Запоріжжя

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme