UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Хто замовляє "джинсу" херсонським ЗМІ

В середньому 5% новин у місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України містять ознаки замовлення, тобто є "джинсою"

Такими є результати дослідження контенту місцевих ЗМІ у восьми південно-східних регіонах України, яке провів ГО "Інститут масової інформації" (ІМІ), передає портал Depo.Запоріжжя.

Серед досліджених регіонів найменше "джинси" виявилося на Херсонщині і Харківщині - 2 %, оді, як наприклад, у Дніпрі - 9%, Миколаєві - 7%.

Утім, "джинса" в Херсонських ЗМІ є, її замовниками ІМІ називає народного депутата від БПП Олександра Співаковського; народного депутата від "Опозиційного блоку" Олександра Вілкула; секретаря Херсонської міської ради, голова Херсонської обласної організації БПП Олену Урсуленко; депутата Херсонської міської ради від "Опозиційного блоку", т.в.о. директора Херсонелектротранс Єгора Устинова; в.о. заступника Херсонської ОДА, депутата облради від БПП Євгена Рищука; народного депутата від БПП Сергія Хланя.

На думку експертки ІМІ Олени Голуб, "відсоток джинси у досліджуваних регіонах є досить високим, що може свідчити про певну політичну кризу, яка призводить до системного розміщення політичних замовних матеріалів в місцевих ЗМІ".

Утім, порівняно до передвиборчого періоду восени 2015 року, кількість "джинси" в місцевих ЗМІ знизилася втричі (15%).

Всі новини Херсону читайте на Depo.Херсон

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme